گیاهان آپارتمانی و دارویی

هر آنچه که باید در خصوص گیاهان آپارتمانی و دارویی بدانید

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

گیاهان سبز

زمانی که جای‌ جای خانه را گیاهان سبز و شاداب پر کنند، با نگاه کردن به هر نقطه از فضای دلنشین ‌تان انرژی و حسی مثبت به شما القا می ‌شود. سبزی کامل گیاهان آپارتمانی هماهنگی بیشتری با رنگ ‌های دکوراسیون منزل شما دارند؛ زمانی که تنها برگ ‌های براق و پر فروغ شما را عاشق خود کرده ‌اند. در این مطلب می خواهیم  گیاه آپارتمانی را معرفی کنیم که به دلیل زیبایی برگ آنها به فضای خانه آورده می شوند و خبری از گل در آنها نیست!

گندمی

از گیاهان آپارتمانی محبوب و مقاوم گندمی است. این گیاه همیشه سبز و چندساله دارای برگ های بلند و کشیده است که از درون به بیرون آویزان بوده و حالت فواره ای دارند. ارتفاع این گیاه حدود 30 سانتی متر و برگها حدود 25 سانتی متر است. این گیاه هم به شکل تک رنگ و هم دو رنگ با رگه های سفید دجود دارد. برای تکثیر باید گیاهچههای آویزان از ساقه های کناری را درون خاک قرار دهید.

لیندا/ پا فیلی

این درختچه همیشه سبز و دائمی، یک تنه قطور دارد که در سزح خاک برجسته و ظاهری شبیه به پای فیل دارد. برگ های آن باریک، ضخیم و آویزان هستند. ارتفاع این درختچه به دو متر می رسد. برگ ها به رنگ سبز تیره ظاهر می شوند.

یوکا

ارتفاع این درختچه بومی آمیرکا می تواند تا کنتر از 6 متر باشد. طبیعتا در گلدان به دلیل فضای اندک برای رشد ریشه، ابعاد گیاه کنترل خواهد شد. برگ های این گیاه باریک و بلند بوده و بصورت زاویه دار رو به بالا قرار گرفته اند.

نخل مرداب

گیاه نخل مرداب ظاهری بسیار متفاوت با باقی گیاهان آپارتمانی معرفی شده دارد. ارتفاعی حدود یک متر دارد و برگها به شکل پنجه ای از انتهای ساقه بیرون زده اند، خشن و به رنگ سبز تیره بوده و حالتی خطی دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سنا ایرانمهر

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سنا ایرانمهر

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سنا ایرانمهر